Kerhot kouluikäisille

Seurakunnan kerhot kokoontuvat alueiden kappeleilla ja koulujen liikuntasaleissa.

Mukavaa tekemistä tarjoavat kokki-, puuha- ja askartelukerhot ja vauhdikkaampaan menoon kutsuvat liikunta- ja sählykerhot. Kerhonohjaajat ovat seurakunnan kouluttamia, rippikoulun käyneitä nuoria tai aikuisia. Kerholaiset ovat vakuutettuja kerhoissa. Kerhot ovat maksuttomia. Kerholainen saa ohjaajalta lupalapun, joka tulee palauttaa kerhonohjaajalle. Kaikissa kerhoihin liittyvissä kysymyksissä auttavat alueiden nuorisotyönohjaajat.

Kerhot alkavat viikolla 36 ja lisätietoja voit kysyä oman alueen työntekijältä. Syyskuun alussa on kerhonohjaajakurssi, sen jälkeen kerhot varmistuvat.

Nivavaaran kerhotilalla, Asematie 1:

Lisätiedot ja ilmoittautuminen nuorisotyönohjaaja Jere Turpeiselle tekstiviestillä.

Koskenkylän kerhotilalla, Eliisantie 3 D

Seurakuntakoti takkahuone, Rauhankatu 70

Tiistaisin klo 17-18.15 Puuhakerho 1.-4. -luokkalaisille. Lisätiedot Mervi Tiilikainen.

Korkalovaaran kappelin asunnolla, Vaaranlammentie 3

Torstaisin klo 17-18.15 Puuhakerho 1.-3. -luokkalaisille.Lisätiedot Mervi Tiilikainen.

Tulevia tapahtumia:

Stars toimintailta

Stars- toimintailta Korkalovaaran kappelissa klo 17.30-19:  7.2., 6.3., ja 3.4.

Stars toimintailta kutsuu koululaisia puuhaamaan yhdessä. Ilta alkaa lyhyellä raamattuhetkellä, jonka jälkeen päästään toimintapisteille. Toimintapisteillä on leikkimielistä kisailua ja muuta tekemistä. Lisätiedot Mervi Tiilikainen.

Stars- toimintaillat Sinetän kappelissa 15.2., 14.3. ja 11.4.

Tervetuloa Stars-toimintailtaan! Ilta alkaa lyhyellä hartaudella, jonka jälkeen luvassa toimintapisteitä, pelejä, askartelua, herkkuja ja mukavaa yhdessäoloa. Lisätiedot ja erityisruokavalioista ilmoittaminen Susanna Wilhelmsson.

DONKKIS BIG NIGHT-toimintaillat keväällä 2024

DONKKIS BIG NIGHT-TOIMINTAILLAT JATKUVAT TAAS! Tervetuloa Donkkikseen kaikki 1-6 luokkalaiset! Luvassa jännittäviä Raamatunkertomuksia, toimintapisteitä, herkuttelua, laulamista ja muuta huippumukavaa! Pääsemme kuulemaan Sakun ja Ruutin seikkailuista sekä tapaamaan iki-ihanan sinisen ystävämme, Donkki-aasin! Tule ja ota kaverisi mukaan! Donkkiset ovat ilmaisia.

Donkkis Muurolan kappelilla (Kirkkokumpu 1) perjantaisin klo 17-19: 15.3. ja 26.4.

Donkkis Ounasrinteen kappelilla (Saaruantie 3) lauantaisin klo 17-19:3.2., 16.3. ja 27.4.

Haluaisitko Donkkis-ohjaajaksi?

Donkkikset vaativat paljon etukäteisvalmistelua, emmekä selviäisi ilman vapaaehtoistyöntekijöiden porukkaa. Jos olet aikuinen tai vähintään 6-luokkalainen, olet tervetullut Donkkisohjaajaksi! Donkkisohjaaja pääsee pitämään toimintapisteitä ja auttamaan järjestelyissä. Jos kiinnostuit tai sinulla on muuta kysyttävää Donkkiksista, laita viestiä: Nuorisotyönohjaaja Juholle tai Jenniinalle.

Kysy lisää!

Ounasvaara-Alakemijoki