Lapsikuorot

Kuorossa lapsi oppii ryhmätyöskentelyä, laulamaan reippaasti, ilmaisemaan itseään, äänenhuoltoa, josta on iloa läpi koko elämän.

Ryhdikkyyttä ja kehonhallintaa, iloisia ja mukaansatempaavia kristillisiä lauluja, positiivista elämänasennetta.

Lapsikuorossa laulaminen on tavoitteellista toimintaa, jossa lapsen musikaalisuus kehittyy ja hän oppii uutta jatkuvasti. Hän oppii nauttimaan äänensä soinnista ja huomaa musiikin voimauttavan vaikutuksen. Saa hyvät valmiudet jatkaa musiikkiharrastustaan läpi koko elämän.

Lapsikuorot ovat noin neljä kertaa vuodessa laulamassa seurakunnan messuissa. Kuorot koostuvat pääosin alakouluikäisistä.

Lapsikuorot ja lasten soitinyhtyeet syksy 2023-2024

• Lapsikuoro Valonlähde ja lasten soitinyhtye Valopeili, torstaisin Ounasrinteen kappelissa, lisätiedot kanttori Ruusu Tervaskanto

• Tyttökuoro Lumitähdet keskiviikkoisin klo 17-18 kirkon kryptassa, alk. ke 30.8., Päivi Hintikka

• Lapsikuoro ja soittoryhmät aloittavat kauden elokuun viimeisellä viikolla.

Lisätietoja voit kysyä musiikkitiimin kanttoreilta.

Lapset hymyilevät kameralle iloisesti.