Seurakunnalle uudet verkkosivut

Uusien verkkosivujen järjestelmänä toimii Kirkkohallituksen tukema ja kustantama Lukkari, joka on seurakuntien tarpeisiin räätälöity verkkosivuston julkaisujärjestelmä.

Nykyajan verkkoviestintähaasteita vastaamaan rakennettu Lukkari on jatkuvasti kehittyvä järjestelmä. Uudet verkkosivut mukautuvat automaattisesti erikokoisiin päätelaitteisiin, eli ne toimivat sujuvasti myös älypuhelimilla ja tableteilla.

Sivuilla on monipuolinen tapahtumakalenteri, josta voi eri hakutavoin etsiä itseä kiinnostavia tilaisuuksia. Toiminnan lisäksi sivuilta löytyy esimerkiksi kattava tietopaketti kirkollisista perhejuhlista, seurakunnan palveluista sekä kirkoista ja muista seurakunnan tiloista.

Lukkarilla tehdyn nettisivun on julkaissut jo noin 150 seurakuntaa tai yhtymää.
— Uusi sivusto antaa meidän viestintäämme uusia mahdollisuuksia. Paitsi että sivusto muuttuu itsessään monipuolisemmaksi ja modernimmaksi, niin jatkossa myös sen ajantasaisuus paranee, Rovaniemen seurakunnan vt. viestintäpäällikkö Harriet Urponen pohtii.

Verkkosivuille on ominaista se, että ne ovat alati päivittyvä ja elävä alusta.

Haluatko antaa palautetta uusista sivuista? Voit tehdä sen täällä.

Mon Oct 30 17:07:06 EET 2017