Tommy Hellstén ja Tommi Kalenius tänään Rovaniemellä Kasvotusten -illassa

- Luvassa on ihmettelyä ihmisyyden äärellä. Kosketuspintaa löytyy varmasti monen ihmisen elämään. Tilaisuudet ovat olleet tunnelmaltaan pysäyttäviä, Tommy Hellsten kertoo.

Tommi Kalenius vieraili Rovaniemen kirkossa yhdessä Ninni Poijärven kanssa Jäämeri –kiertueella. Ninni Poijärvi on mukana myös Kasvotusten kiertueella.

- Rovaniemen kirkko on upea paikka tunnelmaltaan ja sopii erittäin hyvin akustiseen musiikkiin. Odotan kovasti ihmisenä olemisen ihmettelyä ja elämän kauneuden ihmettelyä Tommyn kanssa, Tommi Kalenius kertoo.

Musiikki tärkeässä osassa

Musiikin rooli illoissa on yllättävän merkityksellinen.

– Kirkossa olemme usein tottuneet siihen, että tila täytetään puheella, vieläpä järkipuheella. Nyt musiikki tuo puheen rinnalle hyvin vahvan tunteisiin menevän ilmaisun, joka rytmittää iltaa sopivasti. Musiikki alkaa siitä, mihin sanat loppuvat.

Lämpimästi tervetuloa! Tästä tulee varmasti hieno kokemus sekä meille esiintyjille, mutta myös lähialueilta saapuville. Ainutlaatuinen ilta on luvassa, hienoa, jos pääset mukaan!

Lippuja saa kirkon ovelta klo 18 alkaen. Tilaisuus alkaa klo 19.

Lippuja saa myös täältä.

Tule ihmettelemään kanssamme elämää ja ihmisyyttä!

2018-04-24 09:41:00.0