Jumala puhuu -tapahtuman suunnittelupalaveri

ke 24.4. klo 17.00

Rovaniemen kirkko

Olet sydämellisesti tervetullut ideoimaan Jumala Puhuu -tapahtumaa, jota vietetään 25.5.2024!

Nykyään kuulee iskulauseita, jotka kannustavat ihmistä uskomaan itseensä, seuraamaan sydäntä tai muistamaan, että tärkeintä elämässä on onnellisuus. Mutta löydämmekö voimaa, rakkautta ja onnellisuutta itsestämme silloin, kun elämä näyttää karuimman puolensa. Kirkossa 25.5.2024 vietetään Jumala puhuu -tapahtumaa, jossa kerrotaan siitä, mitä Jumala haluaa kertoa meille elämän haasteiden edessä oleville. Pääpuhujana Jukka Norvanto.

Jotta tapahtuma onnistuisi, toivomme sinun apuasi! Olet sydämellisesti tervetullut ideoimaan tapahtumaa kirkon alakertaan, Eelin huoneeseen ja miettimään, voisitko auttaa rukoustyössä tai soittamisessa, ruuan jakamisessa, lastenhoidossa tai jossakin muussa vapaaehtoistehtävässä!
Lisätietoja: Marjut Tikkanen 0400 127189 ja Milla Purosalo 040 358 6067
etunimi.sukunimi@evl.fi