Bändikämppä

Bändikämppä on Seurakuntakeskuksella sijaitseva ilmainen bänditila jonne voi varata yksin/bändinsä kanssa vuoroja. Bändikämpällä on rummut, syntetisaattori, sähkökitara, sähköbasso sekä tarvittavat vahvistimet, mikrofonit, etc. Tilavuokraa seurakunta ei ota, mutta seurakunta voi pyytää sinua/bändiäsi esiintymään seurakunnan tapahtumissa. Vuoroja voi varata nuorisotyöntekijä Petteri Mäki-Hirvelältä, ja bändiohjausta voi kysellä kanttori Tarja Alakörkkö-Perkkiöltä.

Gospelkuoro Säde

Gospelkuoro Säde on räväkkä, iloinen gospelkuoro, jonka 17- 60+ -ikäisistä koostuva hauska sekakuoro laulaa niin amerikkalaista kuin suomalaista gospelia. Kuoro valmistautuu tällä hetkellä Tampereen kirkon juhlille toukokuussa 2024, ja osallistuu Tampereella gospelkuorojen yhteisiin esityksiin siellä. Harjoittelemme pääsääntöisesti torstaisin klo 18 seurakuntakeskuksen seurakuntasalissa. Mikäli kaipaat räväkkää ja iloista gospelhenkeä, ole yhteydessä kanttori Tarjaan wa-viestillä. Otamme uusia laulajia mukaan.

Muusta kuorotoiminnasta ja musiikkitapahtumista löydät tietoa täältä.

Kysy lisää

Nuorisotyönohjaaja