opiskelijoita istumassa luokassa ja juttelemassa

​Opiskelijatyöntekijä - sinua varten! (For English, please scroll down!)

Tiesitkö että... oppilaitospastori tai muu oppilaitoksessa työskentelevä seurakunnan työtekijä on osa opiskelijan hyvinvointipalveluja.

Esimerkiksi papin kanssa voit tulla keskustelemaan mistä vain maan ja taivaan välillä, juomaan kupposen kahvia/teetä tai vaikka rukoilemaan yhdessä. Opiskelijatyöntekijä päivystää kampuksella tiettyinä kellonaikoina (ks. alla), mutta tapaamisen sopiminen muuhun aikaan on myös mahdollista. Mitä ikinä omassa elämässäsi onkaan meneillään, voit ottaa yhteyttä!

Opiskelijatyöntekijä kampuksilla

Lapin yliopisto

Lapin yliopiston oppilaitostyöntekijät ovat on oppilaitospastorit Mikko Pisilä ja Risto Alakärppä. Risto päivystää yliopiston hiljaisessa huoneessa keskiviikkoisin klo 11-14. Hiljaiseen huoneeseen löydät kun menet pääaulasta läpi, kirjaston viereisestä ovesta ulos ja vähän matkaa alamäkeen: ovi on oikealla! Muina aikoina saat oppilaitospastorit parhaiten kiinni Whatsapin välityksellä.

Lapin ammattikorkeakoulu

Lapin ammattikorkeakoulun Jokiväylän kampuksen oppilaitostyöntekijä on oppilaitos- ja seurakuntapastori Rainer Väänänen. Hän päivystää kampuksella torstaisin klo 10-13. Hänen työhuoneensa on  C229, mutta todennäköisemmin löydät oppilaitospastorin pääaulasta tai ruokalasta. Voit myös soittaa tai laittaa suoraan viestiä!

Lapin ammattikorkeakoulun Santasportilla päivystää aina tiistaisin kello 11.30-12.30 nuorisotyönohjaaja Katja Koivuniemi. Voit lukea lisää hänen päivystyksestään Redu Santasportin päivystyksen kohdalta hieman alempaa.

Redu

Redun Porokadun ja Jänkätien oppilaitostyöntekijä on erityisnuorisotyönohjaaja Jyrki Hautaniemi.  Jyrki päivystää tiistaisin Porokadulla 10.30-11.30 ja Redun Jänkätien toimipisteen aulassa keskiviikkoisin klo 11.00-12.00. Tule juttelemaan Jyrkin kanssa ja nauttimaan kupillinen kahvia. Muina aikoina saat Jyrki kiinni puhelimitse.

Redun Santasport Lapin Urheiluopiston nuorisotyönohjaaja on Katja Koivuniemi. Katja päivystää tiistaisin Santasportilla klo 11.30-12.30. Katjalla on aina mukaan kahvia ja runsaasti iloista mieltä. Hän päivystää alakerrassa, uima-altaan päädyssä hissin vieressä. Muina aikoina tavoitat Katjan puhelimella.

Redun Jokiväylän nuorisotyönohjaaja on erityisnuorisotyönohjaaja Mari Pääkkölä. Mari päivystää torstaisin Jokiväylällä kello 10.45-11.45. Tule nykäisemään Maria hihasta ja vaihtamaan kuulumisia. Muina aikoina tavoitat Marin puhelimella.

Kuva yliopiston hiljaisesta huoneesta, mm. pöytä jonka ympärillä tuoleja, sohva.

Student worker - here for you!

Did you know that... student pastor and other parish workers working at the campuses are a part of student well being servives.

You may come to talk us about anything, to have a cup of coffee/tea, or to pray together. Our student workers have set hours when they are available at the campus (see below), but you may agree on a meeting also on other times. No matter what is going on in your life at this moment, you can always contact us!

Student worker at the campus

University of Lapland

The student workers assigned to University of Lapland are campus pastors Mikko Pisilä and Risto Alakärppä. Risto has his meeting hours on Wednesdays from 11am to 2pm in the silent room of the university (Hiljainen huone in Finnish). You find the silent room as you cross the main aula, exit next to the library, and take a few steps downhill: you find the entrance on your right side! You can reach campus pastors the easiest via Whatsapp.

LUAS

The student worker assigned to Lapland University of Applied Sciences Jokiväylä Campus is pastor Rainer Väänänen. Pastor Rainer has his meeting hours on Thursdays between 10am and 1pm. His office is located in room C229, but you find us more likely in the main aula or student restaurant. You may also send a message or call!

On LUAS Santasport campus you can chat with youth worker Katja Koivuniemi who is there every Tuesday 11.30 to 12.30. You can find Katja right by the second floor student restaurant.

Redu

The student worker assigned to Redu Jänkätie and Redu Porokatu Campus is youth worker Jyrki Hautaniemi. Jyrki has his meeting hours in Porokatu on Tuesdays between 10.30 and 11.30, and in Jänkätie on Wednesdays between 11.00 and 12.00. Come for a chat and coffee! On other times you may contact him via phone.

The student worker assigned to Redu Santaport Lapin Urheiluopisto is youth worker Katja Koivuniemi. Katja has her meeting hours in Santasport on Tuesdays 11.30-12.30 at the end of the swimmig pool. Outside those meeting hours you can get in touch with her by phone!

The student worker assigned to Redu Jokiväylä is youth worker Mari Pääkkölä. Mari has her meeting hours in Jokiväylä on Thursdays between 10.45-11.45. Outside those hours you can get in touch with her by phone.

Ota yhteyttä / Contact

Oppilaitospastori, Lapin yliopisto