Radio RovaDein lähetykset

Voit kuunnella Rovaniemen seurakunnan tuottamaa ohjelmaa sunnuntaisin klo 9.55-12 Radio Dein taajuudella 93,4 Mhz tai Radio Dei Rovaniemi  - RadioDei.fiLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Ohjelmassa mm. mielenkiintoisia haastatteluita, musiikkia, opetusta, messu kirkosta, ajankohtaisia teemoja ja asioita sekä menovinkkejä viikon tapahtumiin.

Radio Dei kuuluu Suomessa suurimmilla paikkakunnilla,mm. Rovaniemellä. Radio Dei kuuluu myös Lapin Keskussairaalassa sairaalan omalta sisäiseltä kanavalta 4. Ohjelmaa tulee ympäri vuorokauden.

Vierittämällä sivua alaspäin, näet tulevat lähetykset sekä lähetysten teemat. Alapuolelta löydät myös kuunneltavat tallenteet.

Kuuntele ja ihastu! Pääset kuuntelemaan Radio RovaDeitä tästä linkistä. Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Mies kuuntelemassa kuulokkeistaan soundcloudia.

Menikö mielenkiintoinen haastattelu ohi?

Voit kuunnella haastatteluiden ja saarnojen tallenteet jälkikäteen seurakunnan SoundCloudista! Tutustu myös muihin äänitallenteisiimme tästä linkistä.