Keskikaupunki

Keskikaupungin seurakuntapiiriin kuuluvat ydinkeskustan lisäksi Rantavitikka ja Viirinkangas. Rajana Korkalovaaraan toimii linja Sahanperältä rautatieasemalle.

Kirkonmäen kokonaisuuteen kuuluvat

Rovaniemen kirkko puistoineen, krypta, seurakuntakeskus sekä seurakuntakoti. Toimintaa on järjestetty myös Kirkkolammen rannalla (kaupungin luvalla) sekä jalkautuen eri puolille seurakuntapiiriä. Monipuolisella, osallistavalla jumalanpalveluselämällä pyritään palvelemaan kaikenikäisiä - myös eri kansallisuuksien edustajia. Toiminnan toteutumisessa on vapaaehtoisilla hyvin merkittävä osuus. Kaikki uudet vapaaehtoiset toivotetaan lämpimästi tervetulleiksi.

Myös yhteistoiminta kaupungin eri toimijoiden kanssa on tervetullutta. Kaikilla kristillisen viitekehyksen omaavilla tahoilla on mahdollisuus sopia messuyhteistyöstä (messussa avustaminen, kirkkokahvien järjestäminen).

Kouluikäisten toimintaa sävyttävät liikunnalliset kerhot sekä bänditoiminta. Perheretket ovat myös suosittuja.

Alueella asuu runsaasti ikäihmisiä. Heille on tarjolla kerhotoimintaa kahdessa paikassa: Keltakangas 2 ja seurakuntakoti.

Mikäli sinulla herää kysyttävää toimintaan tai tapahtumiin liittyen, ole yhdeydessä työntekijöihin.