Tuomasmessut - tervetuloa!

Matalan kynnyksen Tuomasmessu kutsuu sinut mukaan:

Tuomasmessu kutsuu sinua läheiseen ja lämminhenkiseen messuun. Messu on tarkoitettu uskoville, epäileville ja teille, jotka ette usko. Messussa rukoillaan, lauletaan, ollaan yhteisen ehtoollisen ääressä. Tule sellaisena kuin olet, iloinesi, suruinesi ja kysymystesi kanssa. Rohkaistaan toinen toistamme avaraan, itseä ja toista armahtavaan uskoon. Messut toteutetaan turvallisemman tilan periaatteita noudattaen.

Millaisia vapaaehtoistehtäviä on Tuomastiimissä?

Tervetuloa palvelemaan Tuomasmessuun

Jumalanpalveluksissa on monenlaisia tehtäviä, joihin voit vapaaehtoisena osallistua. Voit toimia esimerkiksi ehtoollisavustajana (tarvitaan koulutus), Raamatun lukijana ja esirukousvastaavana tai -avustajana, sivualttarin rakentamisessa, vastaanottamassa messuuntulijoita, jakamassa virsikirjoja, kolehdinkerääjänä, auttaa kirkkokahvien järjestämisessä tai voit tulla laulamaan Tuomaskuoroon.

Lisätietoja vapaaehtoisena toimimisesta voit kysyä vastaavalta pastorilta.

Tuomasmessut suunnitellaan etukäteen kokoontumisissa

Tuomasmessutiimi kokoontuu yleensä seurakuntakeskuksessa (sis. käynti Yliopistonkadun puolelta). Kokoontumisiin kutsutaan ja päivämäärät pyritään ilmoittamaan tässä, Tuomasmessujen alasivulla. Tuomasmessujen päivämäärät ja kellonajat julkaistaan Rovaniemen seurakunnan www-sivujen tapahtumakalenterissa ja Facebook-sivujen tapahtumissa.

Vanhempi pitää nuorempaa kädestä kiinni.

Lisätietoa Tuomasmessuista

Seurakuntapastori