Kerhoja ja kohtaamisia

Mikä sinua kiinnostaisi? Tutustu toimintaan ja tule rohkeasti mukaan! Lisätietoa ryhmistä ja kokoontumisista saat diakoniatyöntekijöiltä.

Noudatamme toiminnassamme voimassa olevia kokoontumisrajoituksia. Lue lisää kokoontumisrajoituksista nettisivujen etusivulta tästä linkistä.

Kerhot

• Tiistaikerhot Sinetän ja Jouttikeron kappelilla.

• Eläkeikäisten kerho Aapakirkon Kiepissä.

• Torstaikerhot Maijasen kappelissa ja Ounasrinteen kappelin Herrankukkarossa. Tarkoitettu aikuisille, joilla on päivällä aikaa, ohjelmassa alkuhartaus ja toimintaa/keskustelua vaihtelevien teemojen mukaan, tarjolla kahvit suolaisen ja makean kera

• Kaikenikäisten kerho Muurolan kappelilla ja Taipaleen koululla (Taipaleentie 65).

Toimintapiirit

• Keskustelu- ja kirjoituspiiri yli 60-vuotiaille seurakuntakodin yläsalissa. Tervetuloa uudet ja jo mukana olevat kävijät!

• Diakonian päiväkahvit Ylikylässä Kaarina Hannin luona, Ylikyläntie 25.

• Erityisdiakonian kahviporinat Muurolan kappelilla tai vaihtoehtoisesti mattolaiturin nuotiopaikalla.

• Kotiseutupiiri Meltauksen kappelissa. Kerho alkaa yhteisellä kahvittelulla.

• Kappeli-illat Muurolan ja Ounasrinteen kappelilla.

• Kyläpaikka Viirin seurakuntakodilla, Auttin kappelissa, Tennilän kylätalolla ja Oikaraisen nuorisotilassa (Koulutie 17).

Tarkemmat tiedot päivistä, kokoontumisista ja yhteyshenkilöistä löydät viereisestä seurakunnan tapahtumakalenterista.