Isosia leirillä riparilaisten kanssa.

Nuorten seurakunta:

Nuorisotoimisto on muuttanut Seurakuntakodille, joka sijaitsee kirkonmäellä seurakuntakeskuksen vieressä osoitteessa Rauhankatu 70 D-rappu, toinen kerros.

Meidän seurakunnassa on monenlaista toimintaa ympäri vuoden: koulutusta, leirejä ja retkiä. Rippikouluun kutsutaan kaikki 15-vuotiaat ja Isostoiminnassa on moneksi vuodeksi kivaa tekemistä. Nuorisotyö järjestää näiden lisäksi siulle viikkotoimintaa, leirejä ja retkiä. Nuorisokahvila Katutasossa voi viettää aikaa ja tavata tuttuja. Tule rohkeasti mukaan! Nuorteilloita ja tapahtumista lisää alla.

Seuraa meitä myös Instagramissa: roisrknuoret sekä apostolinkyydissa (liikkuva nuorisotila)

Rovaniemen kirkossa 25.8.2023 klo 18 riparikauden jatkot ja syyskauden etkot

Mukana Muusikko Juhani Tikkanen.  Liikkuva nuorisotila Apostolinkyyti  paikan päällä. Ilta jatkuu yläsalissa pitsatarjoilulla. Tervetuloa.