Pyydä apua

Pyydä apua on lapsiperheille ja nuorille suunnattu matalan kynnyksen sähköinen palvelukanava.

Nappia painamalla avautuu yhteydenottolomake, jolla voit kysyä neuvoa tai pyytää apua omaan tai läheisesi tilanteeseen liittyen.

Yhteydenottoihin vastaavat Rovaniemen perhekeskuksen työntekijät lasten, nuorten ja perheiden palveluista. Vastaamme mahdollisimman pian, viimeistään 1-2 arkipäivän aikana.

Pyydä apua -lomake avautuu myös tästä

Piirretty enkeli. Pikkuapu logo

Pikkuapu

Pikkuapu on alle kouluikäisten lasten perheille tarkoitettua tukea arkeen.

Koulutetut lastenohjaajat tulevat lapsiperheen avuksi Rovaniemen seurakunnan alueella. Voimme viedä lapsen esim. ulkoilemaan vanhemman levähtäessä tai käydessä asioilla.

Viranomainen ehdottaa perheen kanssa keskusteltuaan perhettä Pikkuavun piiriin ja on yhteydessä seurakunnan työntekijään. Pikkuapua on mahdollista saada tarveharkintaisesti 5 kertaa / 2h / perhe.