Kaatuneitten muistopäivän messu klo 10

Rovaniemen kirkko

Lämpimästi tervetuloa!

Tervetuloa Kaatuneitten muistopäivän messuun Rovaniemen kirkkoon. Liturgina Karita Kaukonen, avustavana pappina Aki Hätinen ja kanttorina Kalle Ristolainen. Mukana varusmiehiä eri palvelutehtävissä sekä Lapin käsikellot.
Saarnan aikana pyhäkoulu lapsille lastenhuone Kvintissä. Pyhäkoulun pitää Heli Aho-Aumala.

Virret 567, 707, 462, 117: 1 - 4, 577, 932, 509, 584

-Klo 9.20 Seppeleenlasku vakaumuksensa puolesta kuolleiden muistomerkillä III hautausmaalla. Mukana myös kirkkovaltuuston pj Miikka Keränen.
-Klo 10.00 Messu kirkossa
-Messun jälkeen Kunniavartiot Talvi- ja jatkosodan ja vapaussodan muistomerkeillä.
-Klo 12.00 Isänmaallinen iltapäivä seurakuntakeskuksen juhlasalissa (kirkkokahvit)
  • Jumalanpalvelukset ja uskonelämä Jumalanpalvelukset ja uskonelämä

Suora lähetys Rovaniemen seurakunnan YouTube-kanavalla tästä linkistä Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Keskikaupunki