Vuoden viides seurakuntalehti Pääsky on ilmestynyt 11.10.2023!

Seurakuntalehti myös näköis- ja kuunteluversiona!

Seurakuntasi tarinoita läheltä ja maailmalta

11.10.2023 ilmestynyt seurakuntalehden numero sisältää:

KANNESSA:

• Kaikkien tänä vuonna 4 vuotta täyttävien juhla Pressan Katti -konsertin merkeissä Rovaniemen kirkossa Mikkelinpäivänä eli lasten ja enkelien sunnuntaina 1.10.

SIVULLA 2:

• Pääkirjoitus - Katoavaisuuden alaisuudessa
  • TOIMITUS SUOSITTELEE! Radio RovaDein 20-v. -juhlakonsertti & Mini Gospel Fest Pe 27.10. klo 17 Korkalovaaran kappelissa. Vapaa pääsy, tervetuloa!

SIVULLA 3:

• TEEMANA PERHE, MIKKELINPÄIVÄ JA PYHÄINPÄIVÄ - Kristillisessä perinteessä seurakuntaa on kuvattu perheenä
  • HENGELLINEN AJATUS - lapsi- ja perhetyön pastori Elina Rask-Litendahl: Enkeleiden kanssa
  • Päivän rukous

SIVULLA 4:

• ENGLISH SUMMARY: Family, Michaelmas, and All Saints’ Day.
  • ROVANIEMELLE ev.-lut. kirkon ympäristödiplomi 3. kerran!

SIVULLA 5:

• KUULUMISIA ALUEILTA: Auttin hautausmaan perustamisideasta 100 vuotta.

SIVULLA 6-9:

• PYHÄINPÄIVÄ 2023 ROVANIEMELLÄ
  • Pandemia-aika muutti tapakulttuuria: on mahdollista järjestää erilaisia surujuhlia.

SIVULLA 10-11:

• HAASTATTELUSSA KIRKKOVALTUUTETUT, osa 5: Marko Ollila

SIVULLA 12:

• LAPSIPERHEKYSELYN TULOKSET, osa 1: Rovaniemeläiset perheet voivat pääsääntöisesti hyvin.

SIVULLA 13:

• SEURAKUNNAN ILTAPÄIVÄKERHOISSA liikutaan joka viikko!

SIVULLA 14-15:

• ALFA-KURSSI JA OPPILAITOSTYÖ kampuksilla. Onko eläinkin lähimmäinen? Pizzaa ja pinssejä kuksajaisissa!

SIVULLA 16-17:

• VASTUUNKANTAJIEN YHTEINEN ALUSTA: tehdaanyhdessa.fi

SIVULLA 18-19:

• VANHUSTEN VIIKON MERKEISSÄ esittelyssä ryhmätoiminnan eri muotoja: Korkalovaaran eläkeläisten kerhotoiminta.

SIVULLA 20-21:

• LÄHETYSTYÖN KUULUMISIA Hsinchun luterilaisesta seminaarista Taiwanissa.

SIVULLA 22-23:

• NIMELTÄ KUTSUTUT; miten Jumala kutsuu meidät nimeltä työhön tai tehtävään: Lily Pure.

SIVULLA 24-26:

• TUTUIKSI JA TUTUMMIKSI: Hanna Helin, Kati Jansa ja Susanna Wilhelmsson.

SIVULLA 27:

• TAPAHTUMIA JA TILAISUUKSIA, Rovaniemen seurakunnan kuvakilpailu.

SIVULLA 28:

• KONSERTTEJA! Korkalovaaran kappelissa Joona Sarasteen kantaesitys Oktavuohta SuLaSolin Lapin piirin suurkuorokonsertissa 28.10. klo 18.

Lue seurakuntalehden näköisversio

Seurakuntalehden näköisversion voit ulea tästä linkistä

Kuuntele äänitallenteena

Lehden sisällöt voi kuunnella myös äänitallenteena tästä linkistä

Etkö saanut Pääskyä kotiin?

Seurakuntalehti on ilmaisjakelulehti, jota ei jaeta talouksiin jossa on suoramarkkinointikielto. Eli jos postilaatikossasi tai ovessasi on teksti "ei ilmaisjakelua", Pääskyä ei jaeta niihin osoitteisiin. Printti-Pääskyn saa kuitenkin ilmaiseksi jakelutelineistä tai jakokappaleina kaikista seurakunnan rakennuksista ja yliopistolta, marketeista, kauppakeskuksista.

2023-10-11 11:25:00.0