Osallistu Rovaniemen seurakunnan avoimeen kuvakilpailuun!

Osallistu seurakunnan avoimeen kuvakilpailuun!

Kilpailuun lähetettyjä kuvia käytetään Rovaniemen seurakunnan korteissa ja tarpeen mukaan muissakin julkaisuissa.

Kilpailuaika on 11.10.2023–31.1.2024, tiedostoja otetaan vastaan vielä 5.2.2024. Kilpailuun voi osallistua 1-3 itse ottamallaan tai tekemällään kuvalla. Valokuvien lisäksi toivomme saavamme teoksia, joissa on hyödynnetty erilaisia kuvataiteen tekniikoita. Onnittelukorteilla ilahdutetaan mm. merkkipäiviään viettäviä seurakunnan jäseniä. Tarvetta on myös surukorteille sekä joulukorteille. Kuvia ottaessa ja tehdessä kannattaa pitää mielessä nämä käyttötarkoitukset. Eduksi katsomme, että kuvissa viitataan jollakin tavalla Rovaniemen seurakuntaan ja kristinuskoon yleisesti.

Muista myös nimetä kuvasi / teoksesi. Voit osallistua aiemmin ottamillasi tai tekemilläsi kuvilla tai kilpailuaikana otetuilla tai tehdyillä kuvilla.

Lähetä kuvasi WeTransfer -verkkoalustan kautta tammikuun 2024 loppuun mennessä osoitteeseen: viestinta.rovaniemi@evl.fi
Hox! Laita viesti myös erikseen viestinnän osoitteeseen, että kuva-aineistosi on toimitettu verkkoalustan kautta.

Kilpailussa ilmaisutyyli on vapaa!

Huomioi nämä:

Valokuvien resoluution tulee olla vähintään 300 dpi. Seurakunnalle jää oikeus rajata ja käsitellä kuvia julkaisuihin tarpeen mukaan. Harmaasävykuvat lähetetään grayscale-muodossa. Aineistojen kanssa samassa sähköpostiviestissä lähetetään osallistujan koko nimi ja puhelinnumero (sekä alle 18-vuotiaiden osallistujien huoltajan puhelinnumero ja sähköpostiosoite). Jos kuvassa on mukana ihmisiä, heiltä on kysyttävä kuvaus- ja julkaisulupa. Viestiin sisällytetään kuvassa näkyvien henkilöiden tai henkilön nimi ja puhelinnumero ja / tai sähköpostiosoite.

Osallistumalla kilpailuun annat samalla Rovaniemen seurakunnalle julkaisuluvan ja käyttöoikeuden kuviisi. Jos seurakunta julkaisee tai käyttää kilpailun kautta saatua kuvaa, maksetaan tekijälle 40 euron palkkio kuvan pysyvästä julkaisu- ja käyttöoikeudesta. Kilpailuraadin kilpailun voittajille jakamien palkintojen katsotaan sisältävän palkittujen kuvien julkaisu- ja käyttöoikeuksien antamisen seurakunnalle.

Voittajien valinta:

Rovaniemen seurakunnan kilpailuraati valitsee voittavan kuvan tai kuvasarjan, josta annetaan palkintona 250 euron lahjakortti. Kilpailuraati voi palkita myös muita kuvia parhaaksi katsomallaan summalla. Kilpailuraati saa tietää osallistujien henkilöllisyyden vasta valintapäätösten jälkeen.

Tulokset julkistetaan 27.3.2024.

Onnea kilpailuun!