Vuoden kuudes seurakuntalehti, Adventti-Pääsky (ilmestymispäivä 29.11.2023)

Seurakuntalehti Pääskyn joulunumero jonka kannessa Inga Söder.

Seurakuntasi tarinoita läheltä ja maailmalta

Seurakuntalehden numero 6/2023 sisältää:

1 Kannessa: Lyseonpuiston lukion eli Lyskan kasvatti Inga Söder (kuva: Kirsi Tasala)

4 English Summary: Greatest Christmas Carols. Nativity Scene @Lordi’s Square. Christmas Trail 2023 – A star shines in the darkness. Rovaniemi Parish @Social Media.

5-7 Jouluseimelle kuuntelemaan jouluevankeliumia yli 10 kielellä, kirkolle kahville ja kiertämään Paimensauvapolkua Kirkkolammen ympäri.

8-9 Nimeltä kutsuttu: Inga Söder

10 Tervetuloa remontoituun kirkkosaliin! Kahvitarjoilutoiminta kirkossa alkaa ja tuotot lähetystyölle!

11 Auttin kappelin nykytilanne

12 Rovaniemen seurakunnan 3. Kirkon ympäristödiplomi

13 Ympäristövastaava Joona Saraste: Luontokansaa

14 Mihin käytäntöihin lapsiperhekyselyn tulokset johtavat

15 Alueellinen dialogihanke: Erilaiset kulttuurit kohtaavat koulun arjessa – Miten kohdata erilaiset katsomukset kasvatuksen arjessa?

16-17 Bändikämpältä ponnistanut moni – Katutason läksiäisjuhlat. Ilmoittaudu isostoimintaan!

18 Pastori Mark Aldridge: Jumala puhuu elämää tänäkin päivänä

19 Haastattelussa kirkkovaltuutetut, osa 6: Reijo Sulasalmi

20–21 Tutuiksi ja tutummiksi: Juho Jokinen, Eetu Härkönen, Milla Purosalo ja tehtäviin siunatut.

22 Tonttulakkitalkoot ja Viron vierailu

24 Torstaikerhossa tapahtuu - tervetuloa vastuunkantajaksi, vaikkapa kahvinkeittäjäksi: tehdaanyhdessa.fi

25 Jouluvaellus ja yhteisruokailu soppatykin äärellä 30.11. klo 11.

26 Kaikukortti: kulttuuri kuuluu kaikille! Musiikkivuosi 2024 menee yhteislaulun merkeissä

27 Kauneimmat joululaulut

28 Adventin ja joulun konsertteja – lämpimästi tervetuloa!

Lue seurakuntalehden näköisversio

Seurakuntalehden näköisversion voi lukea tästä linkistä.

Seurakuntalehden kuunteluversio

Kuuntele Pääskyn sisällöt tästä linkistä.

Etkö saanut Pääskyä kotiin?

Seurakuntalehti on ilmaisjakelulehti, jota ei jaeta, jos on suoramarkkinointikielto. Jos postilaatikossa, postiluukussa tai ovessa on teksti "ei ilmaisjakelua" tai "ei mainoksia", Pääskyä ei jaeta. Printti-Pääskyn saa kuitenkin ilmaiseksi jakelutelineistä tai jakokappaleina kaikista Rovaniemen seurakunnan rakennuksista ja Lapin yliopistolta, marketeista, kauppakeskuksista.

2023-11-29 17:19:00.0