Olisitko sinä meidän puuttuva palanen? Kädet jotka pitelevät eri värisistä paloista koostuvaa sydäntä.

Tervetuloa rakentamaan seurakuntaa

Seurakunta ei ole yhden työntekijän tai yhden seurakuntalaisen juttu. Seurakunnan rakennamme me seurakuntalaiset yhdessä.

Tehdaanyhdessa.fi -verkkopalvelun kautta voit ilmoittautua erilaisiin Rovaniemen seurakunnassa avoinna oleviin vapaaehtoistehtäviin. Tutustu sivustoon ja tule mukaan! Sivustoa kehitetään ja päivitetään jatkuvasti. Palvelutehtäviä on tulossa monipuolisesti lisää, joten kannattaa seurata tilannetta.

Tutustu palveluun tästä linkistä.

Miten pääsen kirjautumaan tai katsomaan palvelutehtäviä?

Rovaniemen kirkon sunnuntai klo 10 messujen jälkeen on mahdollista saada opastusta kysyttäessä verkkopalveluun kirjautumiseen. Voit myös lukea kuvalliset ohjeet alla olevasta linkistä.

Katso ohjeet kirjautumiseen tästä.

Lisätietoja palvelusta

Kappalainen