Näin unta kesästä kerran -kuorokonsertti

la 21.5. klo 19.00
Vihreällä pohjalla tupasvilloja ja konsertin tiedot

Rovaniemen kirkko

Keväinen kuorokonsertti

NÄIN UNTA KESÄSTÄ KERRAN

Kamarikuoro Melodiam ja Sekakuoro Kielas järjestävät yhteisen kevätkonsertin 14.5. Oulun Karjasillan kirkossa sekä 21.5. Rovaniemen kirkossa.

Konsertin ohjelmisto koostuu lauluista, jotka kuvaavat kevään tuloa ja luonnon kauneutta. Lopuksi musiikki vie kunnian ja kiitoksen Jumalalle. Konsertissa kuullaan sekä yhteisiä, että molempien kuorojen omia tulkintoja.

KIELAS on syksyllä 2021 toimintansa aloittanut sekakuoro. Kuoro koostuu pääasiassa nuorista aikuisista, joista useat ovat muuttaneet opiskelemaan Rovaniemelle. Meitä yhdistää musiikista nauttiminen ja yhdessä laulamisen ilo. Nimi Kielas tarkoittaa koivikkoa kasvavaa tunturiharjua. Sanan toinen merkitys on suulas.

Kamarikuoro MELODIAM on Oulussa toimiva nuorista aikuisista
koostuva sekakuoro, joka on perustettu vuonna 2015. Haluamme kuorotoimintamme kautta jakaa ympärillemme iloa yhdessä koetusta musiikin
lahjasta.

Kuoronjohtajina toimivat Oskari Linna (Kielas) ja Ossi Kaikkonen (Melodiam)