Rippikouluun ilmoittautuminen

Tervetuloa rippikouluun !

Vuonna 2010 syntyneiden ikäluokka on nyt riparivuorossa
Ilmoittautuminen on auki 15.4. - 19.5.2024

Ripari on elämys, jonka moni haluaa kokea. Sinulla on runsaasti riparivaihtoehtoja mistä valita.
Innosta myös kaverit matkaan. Ja mikä parasta, voit löytää kokonaan uusia kavereita.
Riparille voi lähteä kuka vain, pois ei rajata ketään.
Kuulutpa kirkkoon tai et, onko sinut kastettu tai ei, niin sillä ei ole merkitystä, tule mukaan!

Vuonna 2010 syntyneiden ikäluokka on nyt riparivuorossa. 7-luokissa käydään vierailulla asian vuoksi. Jos olet 2010 syntynyt ja olet ilmoittautumishetkellä 6. tai 8. luokalla, voit tulla riparoimaan tämän oman ikäluokkasi kanssa. Vuonna 2009 syntyneet ovat myös tervetulleita ryhmiin.
Jos olet syntynyt 2011 ja olet nyt keväällä 7-luokalla... voit tulla rippikouluun luokkatovereidesi kanssa, mutta aikaistetusta riparista pitää tehdä anomus, ole yhteydessä nuorisosihteeriin.

Riparisivustolla lisätietoja: http://www.rovaniemenseurakunta.fi/rippikoulut/2025. Sivustolla on riparitietoa ja ilmoittautumislinkit: 1. oman seurakunnan ripareille, 2. Santasportin urheiluriparille ja 3. järjestöripareille
  • Nuorille Nuorille

klikkaa tästä ilmoittautumaan 15.4. - 19.5.2024 Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Nuorisosihteeri